Skip content en ga naar navigatie

Veelgestelde vragen

Zoals je weet, tracht Ello Mobile in alles zo transparant mogelijk te zijn. Toch hebben we alle vragen over Ello Mobile handig bij elkaar gezet en gerangschikt per onderwerp. Heb je een specifieke vraag, geef dan een duidelijk trefwoord in (bv. "belwaarde" of "sim-kaart") en onze zoekmachine pikt er meteen het meest relevante antwoord voor je uit.

Terug

Ik heb momenteel een abonnement en zou graag overschakelen naar Ello Mobile. Kan dat? En kan ik mijn huidig gsm-nummer behouden?

Of je nu een prepaidkaart hebt of een abonnement, je kan steeds overschakelen naar Ello Mobile. Promoties die je kreeg bij je huidige provider kan je niet overzetten naar je Ello Mobile-kaart. Je kan wél gratis je huidige gsm-nummer behouden. Wat moet je hiervoor doen? Dat is heel simpel, ga naar http://www.ello-mobile.be/nl/mobiel-bellensurfen/tariefplannen.aspx, kies het abonnement dat het best bij je past. Daarna klik je op “Bestellen” en vul je de gevraagde info in.

Let wel: pas na betaling van de factuur, wordt de nieuwe simkaart opgestuurd.

Bekijk hier de "how to" videos

Schrijf je nu in op de Ello-nieuwsbrief
Sluiten

Zo ben je helemaal mee met

  • Ello-nieuwtjes
  • Projectupdates
  • Concrete resultaten