Heb je een specifieke vraag, surf dan naar ‘Veelgestelde vragen’ voor een passend antwoord.
Vind je de vraag daar niet terug? Stuur dan een e-mailtje naar helpdesk at ello-mobile dot be.
Wij antwoorden je zo snel mogelijk.
Je kan onze helpdesk ook bellen op het nummer 078 15 10 12. En dit tegen een vast lokaal tarief. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8.30u tot 12.30u en van 13.00u tot 19.00u. Faxen kan ook op het nummer 016 44 81 25.
Ben je niet tevreden met de oplossing geboden door Ello Mobile kan je je wenden tot de Ombudsdienst: Koning Albert II-laan 8 bus 3, 1000 Brussel, [email protected].
Voor Consumentengeschillen die voortvloeien uit e-commerce kan je terecht op het Europese ODR Platform via de website van de FOD Economie: https://economie.fgov.be/nl/themas/online/belmed-onlinebemiddeling/alternatieve/om-verder-te-gaan/mogelijke-alternatieve/het-europese-odr-platform. ODR is een afkorting voor Online Dispute Resolution, Engels voor onlinegeschillenbeslechting. Het betreft een internetplatform opgericht door de Europese Commissie met als doel geschillen voortvloeiend uit e-commerce buiten de rechtbank op te lossen. Een klacht indienen kan via de website: http://ec.europa.eu/odr/.