Skip content en ga naar navigatie

Veelgestelde vragen

Zoals je weet, tracht Ello Mobile in alles zo transparant mogelijk te zijn. Toch hebben we alle vragen over Ello Mobile handig bij elkaar gezet en gerangschikt per onderwerp. Heb je een specifieke vraag, geef dan een duidelijk trefwoord in (bv. "belwaarde" of "sim-kaart") en onze zoekmachine pikt er meteen het meest relevante antwoord voor je uit.

Terug

Hoe controleer ik mijn dataverbruik?

Wil je graag je dataverbruik in het oog houden, dan bestaan er talloze handige gratis apps. Welke app je het best gebruikt, hangt af van het besturingssysteem van je smartphone.

Surf je via een Android-besturingssysteem? (HTC, Samsung, Sony …)

Gsm’s met Android 4.0 (of nog recentere versies) hebben een instelling waarmee je je datalimiet kan instellen. Wil je een waarschuwing als je te snel te veel data verbruikt, dan kan je gewoon een alarmpje installeren. Wil je weten hoe je deze instelling gebruikt? Surf dan naar een van de volgende sites:
accer-nl.custhelp.com
features.en.softonic.com

Voor oudere Android-toestellen (< 4.0) kan je het best een goede (en vaak gratis) app gebruiken:
Onavo Count
My Data Manager
3G Watchdog

Surf je met een iOS-besturingssysteem? (iPhone)
Bel je met een iPhone, dan raadt Ello je de app DataCap aan.

Mobiel surfen met een prepaid kaart

Wens je mobiel te surfen met een prepaidkaart, contacteer dan onze helpdesk. Je kan in je mail ook al vermelden welk merk en type van toestel je hebt zodat wij een specifieke handleiding kunnen bezorgen om de instellingen aan te passen.

Bekijk hier de "how to" videos

Schrijf je nu in op de Ello-nieuwsbrief
Sluiten

Zo ben je helemaal mee met

  • Ello-nieuwtjes
  • Projectupdates
  • Concrete resultaten